Helgen som vart m.m

Ja hej!

Helgen som var så va jag hos min kille och hade en riktigt bra helg helt enkelt :) Var och körde gokart i lördags och det var så himla kul :) Det vill jag verkligen göra om. Har bara kört icekarting 1 gång tidigare och då i Tandådalen men detta var riktigt kul också :)

Sedan åkte jag hem i söndags och var hos min syster. Vi lagade mat och hade det bra.

Efter det drog vi hem till mig en sväng och sedan var det minnesgudstjänst i kyrkan. det var bra men prästen var inte alls bra. Ush på det!

Sedan igår måndag så var jag i skolan och vi gjorde bearnaisås helt ifrån grunden med vattenbad och vispning hela tiden för att det inte skulle bli äggröra... Jag klarade det på första försöket och det var kul :) Sedan gjorde vi även Parfait och smakade utav den idag vart riktigt gott tycker jag :)

Sedan idag så har jag också vart i skolan och idag fick vi göra egen majonäs och jag smaksatte min med citron och det vart gott :) Sedan fick vi även göra Fudge den vart god även den :) då fick vi även göra köttbullar med julkryddning som ska vara till julborden som börjar om några veckor... Det kommer nog bli riktigt bra tror jag allt :)


Sedan har det kommit massor med snö idag så jag har vart ute och skottat min uppfart och även granntantens så hon vart glad också :) Kul att göra någon glad :)

Snart blir det väl sängen antar jag men ville bara skriva att Jag har haft en Bra helg och 2 bra skoldagar :)

Älskar min Familj över allt annat<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:01:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0