Helgen som vart och Farsdag<3

Ja i fredags så var ja i skolan, sedan hem för att städa och plocka iordning och sen iväg till affären för att handla saker till tacosen som jag och älsklingen skulle äta.

Kom hem ifrån affären och började laga maten som vart mycket god, som vanligt med tacos då och sedan vart det lite tv tittande och sedan godnatt..

Lördagen då så åkte jag och älsklingen och shoppade lite :) han fick köpt sig en ny t-shirt och ett par asnajs chinos :) och farsdags present till sin pappa :) Jag fick köpt julklapp till svägerskan och hennes sambo + en jättevarm och gosig poncho :).

När vi hade shoppat åt vi jättegod lunch :) vart fläskfilémedaljonger med portvinssås och potatis :) Mums var det :)

Sedan åkte vi hem och kollade igenom dagens köp och slog in lite paket :) Efter det lagade vi thaimat och det smakade riktigt bra det också.

Sedan kollade vi på film och somnade i soffan bägge 2.

Nu idag Fars dag och allting så känns ingenting sig likt.... älsklingen åkte hem tidigt i morse men jag kunde ändå somna om iaf .


Fast som sagt Fars dag utan sin pappa är inte sig likt.. Jag saknar dig varje dag pappa<3 känns för jäkligt att jag inte kunde fira dig idag. Som vi gjort alla andra år. Men jag hoppas ändå att du vet att jag älskar dig och Mamma<3 Det kommer jag allid att göra<3


Älskar hela min familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0