Ett Julrim som inte alls är kul.

Snart är det Jul.

Tycker dock inte att det ska bli så värst kul.

Alla andra kommer säkert sitta och titta på Kalle Anka och hans vänner  och le.

Undrar om jag kommer göra som de. 

Jag kommer kanske sitta där och lotsas le.

Fast sorgen i mitt hjärta är svår att se.

Min Älskade Mamma & Pappa<3 kommer för alltid att vara borta.

Fast alla minnen kommer för alltid att finnas inom mig.


Låter kanske som ett konstigt rim, men det är såhär jag känner i denna tid. Att jag inte längtar efter Jul. Som jag alltid annars tyckt varit kul.

Har redan köpt 2 paket ett till min älskade farmor och ett till min syster<3

Ska också hitta mer paket till:

Min syster
Min Bror
Min Älskling
Min Faster & Sambo
Mina Svärföräldrar
Min Svägerska

+ eventuella paketbyten med vänner.


Det var allt för denna gången,,, // Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0