Friday Night!

Hemma nu efter en dag på praktiken dock den sista dagen också tråkigt nog. Gillade detta stället väldigt mycket och de verkade gilla mig också :)


Ikväll blir det i alla fall födelsedagsfirande för elin som fyllde 20 häromdagen:) Grattis till dig gumman=) Sedan vet man aldrig vad som händer.

Kanske att det blir utgång annars blir det inte det :) Bara man inte sitter hemma och tråkar sönder orkar inte med det.


I morgon blir det till att vara med Martina :) Can´t wait:) Kanske att det blir lite shopping hoppas nästan det :) har alltid roligt ihop med dig tjejen=)<3

Men nu ska jag fixa mig lite så man inte ser alldeles för sliten ut :)

Som kanske syns. Idag är en bra dag<3

Älskar min Familj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0