livet är inte rättvist

Jag orkar inte ens börja med ett hej idag.


vill bara skriva det att jag följt en blogg ett tag om en liten tjej som igår kväll dog utan den hemskaste av alla sjukdomar nämnligen cancer.


Vill bara beklaga sorgen till hennes familj.


Sitter här och ryser vid bara tanken på hur hennes familj måste må just nu.

Vet själv hur det är att sitta där och bara gråta, gråta som om det inte fanns något annat man kunde göra.


Vi visste inte med mamma & pappa att dom skulle försvinna. Men dom gjorde det i alla fall. Allt känns så grymt sjukt. Hur denna världen egentligen fungerar det förstår inte jag.

Men jag antar att dom finaste änglarna får komma hem först. Känns bara jobbigt att bli lämnad kvar här utan er.

Behöver er<3 Älskar er bägge 2 av hela mitt hjärta Mamma & Pappa<3 Dom finaste och underbaraste änglarna i världen<3









Kommentarer
Postat av: Laila♥

usch =(=(=(

2010-10-28 @ 15:26:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0