Vart en bra men lugn dag.

Har vart en lugn och händelselös dag förutom att både min telefon och internett balla ur.

Å Ja det är 3 som ställde till det för sig igen. Ush. Man blir ju helt knäpp utan telefon när man är van att kunna använda den hela tiden.

Nu fungerar dock min telefon igen :)

I morgon skulle jag behöva handla hem lite mat och sådant så det ska jag försöka att göra i alla fall.  Får se om någon kanske har lust att hitta på någonting också.

Sedan hoppas jag också att mina skor ifrån nelly ska ha kommit till ica :) Annars får jag väl vänta utterligare några dagar :) har ingen brådska direkt. Men är ju alltid kul att få hem det som man har beställt :)

Just nu sitter jag och saknar min älskling så himla mycket inte kul att vara ifrån honom<3 Älskar dig<3

Och i morgon bitti åker syrran till Danmark och är hjälpledare för konfirmationseleverna för 8:de året i rad. Hoppas att ni får skoj så syns vi igen på torsdag :)<3

Älskar min Familj och min Älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0