Tråkigt väder idag :(

Ja som rubriken lyder så är vädret riktigt tråkigt. Det bara regnar och blåser här hos mig och man har ingen ork eller lust till någonting.

Ja det har väl hänt en del sedan jag skrev sist.

Har varit ute på 2 veckors praktik och jag har aldrig trivts så bra som jag gjorde där. Ville knappt gå därifrån på eftermiddagen och när jag väl gick därifrån längtade jag dit igen.

Så skönt att det finns sådana arbetsplatser och jag hoppas att jag kan få jobb där i sommar :)

Annars så var jag ute i helgen med Nathalie, Malin, Simon, karolina, Pontus, Josefine, Kajsa, Johan, Joel och Linnea.  Blev en riktigt bra utgång med massa dans och bra musik :)

Precis som det ska vara :)

Sen är skolan igån nu igen. Och det är ush!  Vill bara tillbaka till praktiken igen. Där hade man inte tid att tänka. Där var det jobb hela tiden och det var bara positivt. Sen är det skönt att komma till ett ställe där folk inte vet vem man är.

Utan man får skapa sig en egen profil så att säga.  Här vet alla i stort sett vem man är och det är jobbigt.


Nej ush... Får jag jobb någon annanstans så flyttar jag så fort jag bara kan!

Älskar min underbara familj<3 och jag saknar mina underbara föräldrar mer än vanligt just nu. Varför vet jag inte men det går väl i perioder.

Ta vara på er själva och era nära och kära!

Älskar min Familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0