Mysig dag =)

Ja idag har vart en riktigt mysig dag :)


Vaknade i morse efter att jag sovit väldigt dåligt tyvärr.  Men in i duschen så man piggnade till och sedan iväg till Trollhättan. Skulle in och söka jobb och när man väl kommer fram och ska in och lämna CV ja då är platsen redan tillsatt.

Tycker ju att om platsen redan är tillsatt kan de åtminstone ta bort annonsen så att man inte åker in i onödan och så. Bensinen är ju inte gratis i dagens läge direkt!

Men gick och lämnade CV på ett annat ställe också så får se hur det blir helt enkelt :)

Efter att jag lämnat Cv så mötte jag upp min söta farmor :) Vi gick och kikade på marknaden och sedan så bjöd farmor mig på fika :) efter det blev det lite prat och middag hemma hos henne och sedan åkte jag vidare till faster :)

Sen på vägen hem åkte jag förbi Pappa & Mamma en sväng <3 Kändes bra att ha varit där i alla fall.

Ja och nu ikväll så har jag vart med Elin en sväng och bara softat på fritidsgården och sedan ätit en kebabsallad :) Smakade riktigt gott :)

Och sen händer inte så mycket mer, ska softa nu ikväll och i morgon blir det städning hemma. Behövs verkligen!!!

Bjuder på en bild på mig och min älskling tidigare i år <3 

En bild på mig och älsklingen från tidigare i år <3 Älskar dig Christian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0