Nattugglan, det är jag de.

Hej till er som läser hoppas att allt är bra med er!

Med mig är det fint trots att jag sitter uppe nu mitt i natten...

Kan inte bli trött riktigt och sen känns det lite jobbigt att gå och lägga sig utan Christian <3 Saknar honom som tusan nu men det är inte många dagar tills vi ses som tur är =)

Ja sen har jag nu ikväll suttit och lagt in bilder från våran semester på östkusten :) Åh gud jag längtar redan tillbaka :)  Underbart mysigt att bara kunna sitta där på morgonen, mitt på dagen, kvällen ja när som helst och bara titta ut över vattnet. Lugn och ro <3


Hade velat tagit med Mamma & Pappa dit men jag vet att dom finns med mig varje dag i alla fall. Inte bredvid mig men i hjärtat. Och jag tänkte lite extra på dem när jag satt där och fiska :) Pappa hade gillat det! Och jag fick ju de största fiskarna också :)

Vem vet kanske fick lite hjälp på traven utav dem :)


Ja sen i helgen har jag inte gjort allt för mycket, har vart med Jessica och Therese och de har vart kul. Blev även en grillkväll hos Evelin med Martina, Jesper och Mattias tror jag han hette :) Var riktigt trevligt och vi spelade både kubb och kort :)

Men nu ska ja se om det går att få upp några kort :)

Ni som läser kanske kan skriva en kommentar så ja har en hum om vilka ni är =) Det är alltid kul att veta

 


Utsikt ifrån våran stuga


Christian kör båten <3


   
Spegelblankt vatten :)


                
Här är klockan 6 på morgonen och jag kunde inte sova gick ut och fotade lite då istället =)

 

Samma morgon :) Älskar verkligen denna platsen :) Längtar tills nästa år <3

Ha en riktigt bra dag allihopa :) Älskar min Familj över allt annat <3 //Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0