Ojsan hoppsan

Jag hade visst glömt av att jag hade min lilla blogg här (A).

Tack även till Janika som påminde mig hehe ;)

Ja den sista tiden har jag varit mycket hemma och även med killen :). Bland annat på östkusten på hans sommarställe och har även hunnit fira hans syster som fyllt år och hans farmor :) <3

Var borta i 1½ vecka så kändes lite skönt att komma hem faktiskt :) Men riktigt mysigt har vi haft det får jag lov att säga :) Ska testa att ladda upp en bild också så jag hoppas att ni ser hur underbart fint det är där :)

Sedan igår eller förrgår 1/8-2011 Skulle min Älskade Pappa fyllt 54 <3 Men jag firade honom på mitt egna lilla sätt :) Var ute i Ljungskile och solade och badade några timmar följt av grillning :) Det hade Pappa gillat <3

Ja och sen har jag sökt lite jobb nu så hoppas verkligen att jag borde få svar på dem :) Håller tummar och tår!

Ja vad har hänt sen då? Hmm solat och badat en del :) Har vart riktigt skönt och jag vill bara ha mer, mer, mer :)

I morgon ska jag iväg och lämna in ännu fler CV och även träffa min söta Farmor <3 :) Ska kika lite på marknaden ihop ska bli mysigt :)

Sedan vet jag inte vad som händer riktigt. Är bjuden på 18 års grillfest på lördag och sedan såg jag att jag även är bjuden på 25 års fest på lördag också. Känner mig lite kluven men har lovat 18 åringen att komma så det blir nog den festen i alla fall :)

Just nu sitter jag och saknar min pojk som jag tycker det var på tok för länge sedan jag träffade (i lördags kväll) så vill träffa han NU <3 Älskar honom =)


Har inte så mycket mer att skriva, men testar att slänga upp några bilder så får vi se hur det verkar :)

Kram på er och tack igen för påminnelsen Janika ;)

Älskar min Familj och vänner <3 //Camilla.  Blev en gammal bild men det är så himla vackert ändå <3Underbara utsikten från grillplatsen på berget :)

Kommentarer
Postat av: Janik

Hihi Kram :)

2011-08-03 @ 08:57:29
URL: http://mumintrollska.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0