Bla bla bla

Hm ja igår blev det till att gå över till grannen och spela spel hela kvällen :) riktigt roligt var det och många knäppa saker man skulle göra under spelets gång.

Nu sitter jag här i min soffa och kikar på Livet på BB.

vet inte riktigt vad jag ska göra denna dagen så det blir nog en slappar dag.

ont i magen har jag också så det är typiskt..

Ja vad annars, jo i morgon börjar skolan igen om jag är tillräckligt frisk tills dess.

Man får ju inte lov att vara i köket om man har feber eller ont i halsen osv. Så får helt enkelt se i morgon bitti hur det verkar.

Ah kanske ska skriva att jag går en 1 årig utbildning inom Restaurang & Storkök så min utbildning är klar i Juni.

Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det återstår att se. Måste fixa mitt körkort innan dess så jag kan ta mig till jobb och sådant.

Vet inte vad jag ska skriva mer nu. Så får se om ja skriver mer sen.

Älskar min Christian och min underbara Familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0