Glad :)

Idag har varit en riktigt riktigt bra dag:) Skolan först och träffa min goa klass :) sen iväg till körskolan och plugga teori i ca 2 timmar :)

Efter det blev det körning och sedan hem till Peter och Yvonne på fika och för att kika på lite bilar på blocket :)

Sedan fick jag köra hem också från Peter och Yvonne till mig :) har inte kört sådär jättemycket i mörker innan men Peter tyckte att det gick riktigt bra :) Och det känns alltid kul :)


Sen vill jag också säga att det är kul att se att släkten läser min blogg också. Blev glad över att se det :)


Sen ikväll så kom Anna<3 över till mig och vi kokade riktigt god rotfruktssoppa och hade vitlöksbröd till det! Mums!

Det är alltid kul att kunna prata med dig Anna<3 Du är en riktigt go tjej vill bara tala om det för dig<3


Och nu längtar jag till helgen. Ska få träffa min underbara älskling då<3 Som jag har längtat.


Och ja sen något tråkigt också.. 1 år har gått sedan begravningen... Kom att tänka på det för några dagar sedan. Jag var den sista i familjen som lämnade kyrkan och det kändes bra. Jag fick säga hejdå. Det fick alla andra med men ändå kändes det bra.

Älskar min familj över allt annat och det menar jag verkligen<3 Jag vore inget utan er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0