Jobbigt :(

Ush hatar verkligen denna veckan i månaden :( Varför ska man ha så himla ont för?

Varit hemma idag också för att ha en feberfri dag innan ja går tillbaka till skolan.  Och idag har jag varit feberfri hela dagen.

Så i morgon är det skolan som gäller och det ska bli gött att träffa klassen igen!

O just det ja, jag testade min balklänning idag och den passade som en smäck :D

Och det roligaste och bästa var att jag faktiskt är smalare nu än vad jag var då. Och det är 2 år sedan i Juni. Yey :)

Annars då, jo jag har skrivit 2 brev idag, ett till min farmor och ett till Christians farmor :)

Tycker det är mysigt att sitta och skriva brev för det gör folk knappt längre. Det är synd tycker jag men det är väl så världen ser ut,, mer teknik hela tiden.



Saknar min Älskling och min Familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0