Länge sedan

Ja hej.

Nu var det ett tag sen jag skrev men har tappat motivationen en aning...


2:a februari var det 1 år sen du försvann pappa<3 Jag älskar dig av hela mitt hjärta<3


Ja vad som händer annars, håller på med körkortet för fullt och pluggar jag teori ordentligt nu så ska det nog snart kunna bli ett körkort iaf :) Körningen går näst intill felfritt och det känns riktigt riktigt bra =)

Peter är en ängel som vill köra med mig också nu när varken mamma eller pappa kan köra med mig.


Annars så har jag sportlov nu och ska i morgon iväg på en maskerad. Ska bli riktigt roligt =)

Annars så ska jag gå och ta mig ett varmt och skönt bubbelbad för jag fryser om mina fötter haha...


Älskar min underbara familj av hela mitt hjärta<3 Hade ni inte funnits hade jag inte klarat detta<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej!

Läste din kommentar hos Stina och jag kände att jag bara måste skriva en kommentar hos dig... Jag blev verkligen tårögd när jag läste din berättelse om dina föräldrar...så fruktansvärt att jag inte finner några ord! :(



Jag önskar dig all lycka i livet och sänder en styrkekram till dig!



Bamsekram Victoria

2011-02-17 @ 20:50:17
URL: http://thevictoriaplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

läste din komentar hos stina-lee i biktningen. jag blev så sjukt berörd! försöker sätta mig in i din situation men det är svårt, tror inte det går om man inte varit med om det. blir arg på mig själv för att jag ofta bara ler och säger "mm" när mamma säger att hon älskar mig, jag tänker att hon vet ju redan om att jag älskar henne med. bli arg på att jag kramar min pappa för lite. du ska ha ett TACK, du har verkligen väckt mig, på en sekund kan allt man innan ansåg självklart vara borta! ha det superbra! <3

2011-02-17 @ 22:07:00
Postat av: Eve

Hej



Läste din kommentar på stinalee.se .. de finns inte ord som kan beskriva min sorg jag kände när jag läste vad du varit med om. Ingen verkligen ingen ska behöva gå igenom något så hemskt. Så mina tankar finns för dig även om de inte sätter någon som helst plåster på de stora hålet du fått.

Du måste vara en otroligt stark person och förhoppningsvis haft många som hjälpt till i den svåra tiden.



2011-02-17 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0