Ledsen + pyjamasparty

Ja igår var det ingen bra dag till att börja med :( mådde inte bra och börja tänka alldeles för mycket som vanligt. Saknar min älskling också som jag inte har träffat på 2 veckor nu och sen är det 1 år sedan begravningen för mamma och pappa var<3

Jobbigt att bli ledsen och man inte kan med att ringa någon då, rädd för att störa och så känner man sig pinsam...

Man ska väl inte göra det egentligen men blir tyvärr så :( Bajs!


Sedan bjöd min granne över mig på pyjamasparty och vi var 5 st först 6 efter ett tag :) fast om man räknar med bebismagen på en av deltagarna så var vi 7 :)

Riktigt mysigt var det och vi beställde pizza och kikade på Prinsessan och Grodan :) (prinsessfilmer är obligatoriska på pyjamasparty) Och så grillade vi marshmallows och smaskade med det och sen gjorde vi varm choklad :) Massa mys och så självklart hade vi med varsin nalle :)

Vi ska väl försöka få till ett pyjamasparty till snart hoppas jag =)

Annars har jag vart i skolan idag och sen var jag hos kuratorn.

Känns bra när man får prata av sig lite.

Men nu ska jag inte skriva mer ska träffa min älskling idag :) Som jag har längtat <3

Älskar min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0