:) Solsken

Åh idag är det underbart väder :) Solsken fast kallt. Lite för kallt kanske men solsken = hopp om att sommaren är påväg :)


Hm skulle vara kul att veta vilka ni är som läser min blogg :) om ni vill skriva lite kanske? :)


Annars idag har jag vart i skolan där vi gjorde biffar, järpar osv utav blandfärs, kalvfärs och lammfärs. Tyckte inte något smakade speciellt gott..

Men men det är ju till för att man ska pröva sig fram :)

Hade tydligen en läxa tills idag också men den gjorde jag direkt i skolan och det var inget svårt heller =)


Ne nu ska jag ta och hitta på något :)

// Camilla :)

Kommentarer
Postat av: Stellan

Jag läser :)

2011-02-23 @ 08:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0