Typiskt.

Åhh är nästan aldrig sjuk. Alltså förutom förkylningar och så.

Men nu har jag fått riktigt ont i halsen och feber :(

Kände av det redan igår men tänkte att lite sömn kunde hjälpa. Och nja det hjälpte inte riktigt men har fått greja lite här hemma och diskat och fått på mig ordentliga kläder (inte pyjamas) så nu börjar det kännas bättre faktiskt.


Så ikväll är jag bjuden på maskerad och hoppas verkligen att jag ska kunna gå på den. Men får väl stoppa i mig några värk och febernedsättande piller så ska det nog bli bra!


Ja annars är det en underbart fin dag med strålande solsken fastän det är drygt 4- grader.

Nä nu ska jag väl försöka få i mig lite vettig mat och inte bara ett digestivekex som är det enda som gått ner idag!


Ta vara på er och era nära<3

Älskar min Familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0