31 Maj! KÖRKORT och Syskonbarn :D

Vilke underbart perfekt dag :D Fixade körkortet igår den 31 Maj

Dessutom ett underbart gulligt syskonbarn till :D

Sen åkte jag och bror och hälsade på några bekanta i Trollhättan :) Och dom vart så glada när jag sa att jag fixat körkortet hehe :D <3

Dagen kunde inte blivit bättre :D

Tyvärr är jag sjuk idag men vafasen körkort har jag i alla fall :D

Hoppas att jag blir frisk till helgen så min älskling vågar komma hem till mig :)


Och Tack alla underbara fantastiskt snälla människor som har sagt Grattis till mig <3


Älskar min Familj mest <3


Tack jättesöta REXI som fixade min bloggdesign också <3

Kommentarer
Postat av: Janika

Åh vad kul att du läser :) Ska allt börja läsa din blogg jag med :)

2011-06-04 @ 09:18:55
URL: http://mumintrollska.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0