Bra men jobbig helg

Ja denna helge som var har vart påfrestande men även väldigt bra.

I fredags så var det Student och 25års kalas för kusinerna Fredrik (studentent) och Stellan (25 åringen) riktigt kul att träffa er allihopa :) Hoppas det blir oftare framöver :)

Efter Student och 25 års kalaset drog jag vidare på klassfest hos Nina i min klass :) Spelade Buzz och sjöng singstar för fulla muggar =) Mycket trevligt :)

Sen när jag svänger in på min parkering hemma så blir jag stoppad av polisen och fick göra ett alkotest och visa körkortet. Alkotestet var självklart Negativt!


Sedan Lördag då vart det brors 23 års kalas och det var trevligt han blev nöjd med tröjorna han fick och det kändes bra!

Efter det blev det hem och fixa lite käk blev nudlar med baconsås till och det smakade mumma!

Efter detta fixade jag mig lite och sen iväg med min lilla skrutt och hämtade Martina och Jesper som skulle till Vårgårda.

Efter Vårgårda blev det Vara -> Almesåsen -> Vara -> Almesåsen -> Vara -> Almesåsen -> Bredöl -> Nossebro

Åkte hemifrån 19.30 på lördagkväll och var hemma 03.50 på söndag morgon. Trött Camilla AB Jatack!

Så Söndagen spenderades i soffan och slappade. Men kände av att jag hade ont i rygg och nacke och trodde att det berodde på att jag kört hela natten. Men så var inte fallet.

Kollade om jag hade feber och mycket riktigt 38.5 och därav värk i rygg och nacke. Försökte få ner febern med alvedon men det hjälpte icke!

Gick med feber i 2½ dag innan jag slutligen gick till läkaren idag. Fick konstaterat att jag hade halsfluss och fick penicillin i 10 dagar.. Fyfan!

Så nu ska jag ta och ta min sista penicillin för idag och sedan gå och lägga mig!

Godnatt på er alla söta och underbara där ute <3

Ni som läser kanske kan slänga in en kommentar så ja ser vilka ni är? :)

Älskar min Familj över allt annat och kommer alltid att göra det också <3 //Camilla.

Kommentarer
Postat av: Stellan

Krya på dig ! Kul att ni kom i fredags, riktigt kul :)

2011-06-15 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0