Onsdag,, regn med lite sol...

Ja då var Onsdagen här då.

Har gått upp i tid idag så jag kunde åka till arbetsförmedlingen.

Så där har jag vart nu och skrivit in mig och så har ja börjat packa ner kläder och dyligt i väskan så ja kan åka till min älskling :)

Shit vi har inte setts på 3 veckor nu så jag längtar verkligen tills ja får träffa honom i eftermiddag :)


Som rubriken lyder så är det tråkigt väder här idag IGEN! Men det är ju den svenska sommaren så vad ska man förvänta sig egentligen? haha...

Hoppas det är uppehåll på midsommar iaf så man kan sitta ute :)


Jaa nu får jag gå och fortsätta att packa :D

Ha en riktigt bra dag allihopa :)


Älskar min Familj över allt annat //Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0