Sjuk ---> Frisk

Yes nu känner jag mig äntligen frisk igen. Har dock några dagar kvar med penicillin men det funkar det med :)

Var ute igår med Nina i alla fall och vi dansade som dårar :D riktigt kul hade vi det och sen att man får en helt random kommentar från en annan tjej inne på tjejtoan att jag var riktigt riktigt fin gör inte kvällen sämre direkt :)

Sen fortsatte vi dansa vidare tills Lipz stängde och sen åkte vi hem :) Skönt att kunna köra hem själv och slippa förlita sig på att andra ska köra en hit och dit.

Idag så ringde min älskling och väckte mig och det är alltid bäst =) <3 Fast bäst är ju såklart att vakna upp bredvid honom <3

Hm ja nu idag vet jag inte riktigt vad som händer men blir nog att slappa och så kanske kika en film? :)

Får se vad som händer helt enkelt :)


Stellan: Det var jättekul att få träffa er :) Hoppas det blir snart igen!


Älskar min familj och släkt mest av allt <3 //Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0