Tisdag kväll...

Ja då var kvällen här igen, eller snarare natten.

Men har gjort lite nytta idag i alla fall =)


Blev en liten utflyckt till faster med syrran <3 Så ja fick fixat min klänning :) Blev jättebra och nu är den lagom lång dessutom :D Perfekt!

Blir riktigt fint att ha på midsommarafton <3


Ja sen så var ja och syster hungriga så vi åkte till donken innan vi drog oss vidare hemmåt :)

Efter det vart jag lite trött så det blev en liten vilostund och nu sitter jag och kikar runt på de bloggar jag följer :)

Alltid lika roligt att se vad alla andra har för sig =)

Nej nu får det strax bli sova. Längtar som en tok efter min älskling <3 Du är bäst <3


Älskar min underbara familj mest <3 //Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0