Today is today and yesterday is history...

Vaknade rätt sent idag och har drömt en massa skumma saker,, inte kul alls men men..
 
ryggen värker lite mindre nu än vad den har gjort så det känns skönt,, får väl se vad sjukgymnasten säger i morgon,,,
 
Har mycket att se fram emot denna veckan, ska på 1 och 50 års kalas och det ska bli underbart kul :) Ska få umgås med min älskade släkt och bara ha det bra :)
 
Ska även få träffa Jenny som jag aldrig tidigare träffat men ändå har snackat med i flera år :) Ska bli såå jäkla underbart kul :)
 
Det är min sista semestervecka också men det ska faktiskt bli riktigt skönt att få börja jobba igen,, har faktiskt saknat det rätt mycket :)
 
Mja vad händer sen då? Hm ingen aning riktigt men jag vet bara hur bra jag egentligen har det. Massa människor som finns runt omkring mig och ställer upp för mig.. Precis som jag gör för dom!
 
Man ska inte bara ta, och ta och ta utan även GE!
 
Tänk på det och ta vara på det som gör er glada och uppskatta de dagarna.
 
 
Igår är historia men idag kan vara den dagen du gör det som du länge drömt om!
 
//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0