:)

Hej bloggen!
 
Det har hänt en hel massa saker sedan sist jag skrev här.
 
Jag har praktik i ett kök och bakar varje dag.
 
Jag har träffat en helt fantastisk underbar kille som heter Martin och han har verkligen stulit mitt hjärta, hoppas att han inte lämnar tillbaka det bara :) Älskar dig Martin <3
 
Ja hm, sedan har jag faktiskt börjat kören idag, en kommunkör är det och de verkar riktigt roligt faktiskt så hoppas det blir bra i fortsättningen med...
 
Annars då så tog syrran lärarexamen i fredags den 18:e så då firade vi henne med en liten buffé med mat som jag och min kusin Susanna hade gjort med bland annat fläskfilé, kycklingfilé, sallad, potatisgratäng, sås, potatis m.m  det var väldigt uppskattat och det smakade riktigt bra :)
 
Ja det var väl allt för idag.
 
 
Ta vara på varandra och berätta för de ni bryr er om hur mycket ni tycker om dem. Varje dag!
 
//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0